THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Buat Tatapan ..

Assalamualaikum wbt sahabat2...

1. Blog ini masih dalam usaha pembaikan dan saya pula dlm proses belajar untuk memperbaiki apa yg kurang..untuk tatapan diri saya dan tatapan sahabat2...

2. Blog ini sekadar luahan pendapat , fikiran dan perkongsian ilmu dengan sahabat2...

3. Jika terdapat sebarang cacat cela dalam blog ini... Harapan ku agar kiranya sahabat2ku dapat menegur dan dan memberi komen yang membina....

4. InsyaAllah saya dalam usaha memperbaiki diri...

Tuesday, June 7, 2011

Serelung Kasihmu Teman


Teman ,

Andainya puisi ini dapat dikau fahami,

Andainya jeritan hati ini bisa kau selami,

Andainya impianmu bisa kupenuhi...

Tapi, akan terkotakah makna sebuah mimpi?!

Teman,

Padamu aku berjanji,

Walau seberat apapun dugaanmu,

Sekelam apapun bebanan hidupmu,

Jangan dikau berlari darinya,

Kerana aku , akan bersamamu mengutip segala gundahmu,

Bersama kita menyulam bait-bait kancah kehidupanmu..

Teman,

Kerana dalam sebuah episode kehidupanmu,

Engkau akan mengerti tulusnya hatiku,

Engkaulah awan, yang selalu memberi warna hitam dan putih

Dalam kehidupanku

Yang memberi aura sebuah persahabtatan....

Teman,

Kita saling sayang menyayangi,

Jadikanlah ianya sebuah memori,

Andainya suatu waktu nanti,

Aku tiada lagi disisi,

Hanya serelung kasihmu teman yg aku dambakan,

Buat peneman dikala sepi...


05 June 2011 ~ 2.00 pm

0 comments:

Popular Posts

Sahabat Itu Satu Anugerah