THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Buat Tatapan ..

Assalamualaikum wbt sahabat2...

1. Blog ini masih dalam usaha pembaikan dan saya pula dlm proses belajar untuk memperbaiki apa yg kurang..untuk tatapan diri saya dan tatapan sahabat2...

2. Blog ini sekadar luahan pendapat , fikiran dan perkongsian ilmu dengan sahabat2...

3. Jika terdapat sebarang cacat cela dalam blog ini... Harapan ku agar kiranya sahabat2ku dapat menegur dan dan memberi komen yang membina....

4. InsyaAllah saya dalam usaha memperbaiki diri...

Tuesday, June 9, 2009

Kebebasan














Bayu menghembus
Bintang mengamit
Bulan menyinar

Bahasa alam bersatu dalam perasaanku
Nikmat hidup menyapa daku

Aku ingin mengembara
Aku ingin meliliti
Aku ingin menyelam
Aku ingin terbang

Menyusuri teluk liku diriku...
Setiap detik yang merangkak lalu
Aku membilang manik-manik kerinduan ku..

Pada kebebasan
Pada kedamaian
Pada ketenangan

Kurenungi kemurnian sebuah kehidupan
Yang tiada nokhtah dalam perjalanannya...

~ 01 may 2009~
10.30 am

0 comments:

Popular Posts

Sahabat Itu Satu Anugerah