THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Buat Tatapan ..

Assalamualaikum wbt sahabat2...

1. Blog ini masih dalam usaha pembaikan dan saya pula dlm proses belajar untuk memperbaiki apa yg kurang..untuk tatapan diri saya dan tatapan sahabat2...

2. Blog ini sekadar luahan pendapat , fikiran dan perkongsian ilmu dengan sahabat2...

3. Jika terdapat sebarang cacat cela dalam blog ini... Harapan ku agar kiranya sahabat2ku dapat menegur dan dan memberi komen yang membina....

4. InsyaAllah saya dalam usaha memperbaiki diri...

Monday, June 8, 2009

Rindu Itu Milikku

















Rindu itu adalah milikku
Rindu itu adalah himpunan kasihku
Menyemarak rasa bening cintaku
Membawa igauan malamku padamu..

Rindu itu adalah milikku..
Disini yang tiada pamitannya
Disini yang tiada akhirnya
Betapa kesetiaanku tidak akan merubah segalanya
Hanya padamu pemburu kasihku...

Rindu itu adalah milikku
Ketika aku mabuk berlagu
Ketika aku dilanda sendu
Dari kehangatan melata kelabu
Dan kedalaman rindu yang tidak terselam olehku
Kerana rindu ku tetap padamu...

~ 09 June 2009~

11.00 pm

0 comments:

Popular Posts

Sahabat Itu Satu Anugerah